Sunday 27 October 2013

FATIN LIYANA DAN PREMIUM BEAUTIFUL



Hari ini ada awesome tak? Mesti lah awesome! 

Sebab hari ini mesti lebih baik dari semalam..baru lah kita bukan tergolong di kalangan orang yang rugi..

Kenal tak Fatin Liyana?
Blogger yang boleh dikatakan sebaris dengan Abang Ben Ashaari, Redmommy, Cik Epal, Maria Elena, Keknis and ramai lagi..Dia ada membuat kejutan! Bonus pun ada rasanya..

Entry dia boleh mengubah persepsi orang di luar sana tentang korset..yang sebelum ini kalau sebut pasal korset mesti ingat untuk orang yang gempal sahaja..sedangkan korset tu untuk membetulkan postur badan kita and bonusnya kita boleh dapat bentuk badan yang diinginkan.

Ok jom terus tengok apa yang doctor to be ni komen..



"Jadi walaupun aku kurus, tetapi tidak bermakna posture aku cantik"

"6 hari aku pakai, dah ada perubahan yang bagi aku ketara. Especially in terms of posture and curvature."

"Pakai korset ni, boleh la feeling-feeling ada pinggang sikit sebab dia kecik kat bahagian pinggang kan. Korset ni kan well-fitted, so dia akan re-distribute fat kita tu accordingly."

"Nafsu makan banyak, tapi bila makan cepat kenyang. Kalau paksa nanti rasa nak muntah. Memang logikla sebab korset ni kan well-fitted, so dia prevent daripada makan banyak-banyak
hehe. Baguslah sebab aku ni bangsa yang kalau 
makan, lauk nak banyak je." 

 
Fatin Liyana
Entry Fatin Liyana Tentang PB Korset (klik untuk ke blog FatinLiyana terus)

2 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ramai pakat cri la pasni..hihi

p/s: eh yerke.sekali knvo la naaa.

Unknown said...

hihi..insyaallah..

tula nuyui..x sangka..hehe